czwartek, 22 listopada 2012

Kolejne wyróżnienie:)


Tym razem od Silvanis, która tworzy piękne dzieła na szydełku:) A jakie wyróżnienie? A za dobrze wykonaną robotę:)

To już drugie jakie dostałam i moje nominacje oraz pytania możecie przeczytać w poprzednim poście, a tu odpowiem na pytania od Silvanis:)

1. Twoja ulubiona potrawa? - spagetti w wykonaniu mojego T.:)
2. Twoje ulubione zajęcie w czasie wolnym? - rękodzieło:)
3. Czego nie lubisz robić? - tłumaczyć się
4. Co byś zabrała na bezludną wyspę? - mojego T.;*
5. Ulubiony napój? - woda z cytryną
6. Ulubiona maskotka z dzieciństwa? - taki malutki, czerwony misiek:)
7. Jaką czekoladę lubisz? - każdą:D
8. Jaka była twoja pierwsza praca z rękodzieła? - bransoletka wykonana z nitek kordonka
9. Gdzie zazwyczaj tworzysz swoje prace? - w moim pokoiku 

10. Ulubiony/a artysta lub artystka? - ogólnie mówiąc śpiewacy operowi
11. Twoja najlepsza praca? - myślę, że będą to Słoneczniki - haft krzyżykowy


Silvanis, ślicznie dziękuję za wyróżnienie mojego bloga:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim wszystkiego dobrego:)

1 komentarz: