czwartek, 20 września 2012

Prezenty od Ariadny


Pogoda u mnie dziś była koszmarna i chyba nadal jest, ale nie będę tego teraz sprawdzać:D Cały dzień pada i do tego jest bardzo zimno. Mam nadzieję, że jutro się poprawi bo muszę na miasto się wybrać pozałatwiać to czego nie dałam rady zrobić dziś. Także trzymajcie kciuki;) Ostatnimi czasy przywędrowała do mnie paczuszka z prezentami od firmy Ariadna. Pamiętacie sal u Chagi polegający na wyszyciu kwadracików do projektu "Kołderki za jeden uśmiech"? Dla uczestników zabawy było przygotowane kilka nagród, ja otrzymałam długopisy:) I ku mojemu zaskoczeniu jeszcze kilka innych fajnych rzeczy:


Długopisy bardzo mnie pozytywnie zaskoczyły. W etui znalazł się jeden długopis zwykły i pióro kulkowe. Oprócz głównego prezentu w paczuszce znalazł się długopis z rozwijaną miarką, elegancki notatnik, rozsuwana zamkiem błyskawicznym smycz, karta kolorów oraz katalogi wzorów. Za wszystkie te upominki serdecznie dziękuję:) Podziękowania składam również dla Agnieszki, która zorganizowała zabawę:) 

Wczoraj, mój najmłodszy brat zrobił na zajęciach w świetlicy dwie pary kolczyków. Dostałam je w prezencie:) Jutro postaram się je pokazać na łamach mego bloga. Tymczasem pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:)

1 komentarz: