niedziela, 12 sierpnia 2012

Misiowe zakładki


Witam wszystkich serdecznie:) Ostatnio zobaczyłam pięknego wyszywanego misia. Jego autorka była na tyle miła i przesłała mi nie tylko ten jeden wzór ale całą kolekcję za co jestem jej ogromnie wdzięczna:) Dziś chciałabym Wam pokazać pierwszą zakładkę jaką udało mi się skończyć: 

 
Nie jest to wzorek, który wtedy upatrzyłam na blogu ale on też się wkrótce pojawi:) Wszystkie misie mam już wyszyte. Zostają tylko kontury i wykończenie zakładki. Myślę, że zdążę je wszystkie pokazać do mojego wyjazdu. W następny weekend jadę na dwa tygodnie nad morze do Gdańska. Mam nadzieję, że będzie śliczna pogoda, chociaż jak nie będzie upałów to płakać nie będę:D Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jak zawsze życzę wszystkiego dobrego;)

6 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka!! Też lubię tego misiaka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, właśnie do ciebie trafiłam! Misiek jest boski - uwielbiam takie wzorki, czy też mogę się do ciebie uśmiechnąć o wzory? Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę i czas. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się rozgościłam u Ciebie i jest bardzo miło:) Wzorki oczywiście podeślę tylko prosiłabym o adres na który mam je wysłać;)

      Usuń
  3. Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam na przyszłość. Życzę ślicznej pogody i wspaniałego urlopu. Misiek - wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :) Piękne haftujesz te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń