piątek, 13 lipca 2012

Kolejne znaki


Udało mi się zdobyć baterie do aparatu i mogłam wykonać zdjęcia kolejnej czwórce. Już niedługo będę miała całą serię i pomału zastanawiam się jak je ciekawie oprawić nie wydając przy tym majątku:D Pogoda u mnie zmieniła swoje oblicze na bardziej przyjacielskie:) Jest fajnie chłodno i mogę odpocząć od upałów jakie ostatnio nawiedzały mój świat jak złe duchy:D Nie przedłużając przedstawiam kolejne gwiazdy programu:)





W tej partii pojawił się i mój znak zodiaku, a jest nim lew:) Tak jak poprzednie, tak i te wzorki pochodzą ze strony http://www.wzory-haftu.pl Następne już czekają w kolejce. Zacznę je jednak wyszywać nieco później niż planowałam. W międzyczasie pojawił się pomysł stworzenia prezentu ręcznie czynionego i zyskał on status priorytetu:) Postaram się pokazać jego efekt końowy na łamach tego blogu:) Pozdrawiam serdecznie zaglądających;)

3 komentarze: