poniedziałek, 24 października 2011

Pierwsze zabawy blogowe


Dziś od samego rana siedzę w internecie i przeglądam blogi różnych użytkowników. Niektóre osoby potrafią zrobić cuda:) Ja też niedługo pochwalę się moimi pracami, a przez okres studiów troszkę ich mam:) Ale wróćmy do tematu. Przy okazji serfowania po blogach natrafiłam na Candy w Domowym zaciszu Jagny oraz na blogu Wytwory łap wiewiórczych. Postanowiłam wziąć w nich udział. Zasady nie były skomplikowane więc jest to bardzo dobra zachęta do podjęcia takiego kroku. Choć przyznam, że trochę komplikacji było z umieszczeniem pierwszego banerka na pasku bocznym. Z drugim poszło już jak po maśle i tak oto linki do sedna sprawy, jednej jak i drugiej, umieściłam tam gdzie ich miejsce:) Zapraszam wszystkich, jeszcze niezdecydowanych do wzięcia udziału w tych fajnych inicjatywach:) To moje pierwsze zabawy blogowe tego typu, może przyniosą mi szczęście:) No cóż, pozostaje tylko trzymać kciuki i wierzyć, że się uda:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz